مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 07:502023-01-16سياسي

طهماسبی: بروزرسانی تکنولوژی استخراج معادن در بودجه 1402 مورد توجه باشد


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 1402 باید بر بروزرسانی تکنولوژی استخراج و اکتشاف معادن تمرکز کرد چراکه الان از تکنولوژی دانش 30 سال قبل دنیا استفاده می کنیم.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 1402 باید بر بروزرسانی تکنولوژی استخراج و اکتشاف معادن تمرکز کرد چراکه الان از تکنولوژی دانش 30 سال قبل دنیا استفاده می کنیم.

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اولویت های حوزه صنایع و معادن در بودجه سال 1402 و برنامه هفتم توسعه بیان کرد: در قانون برنامه هفتم توسعه باید فرایند بلندمدتی را تعریف و نقاط خاصی را برای صنعت و معدن تعریف و پیش بینی کنیم که بعد از پایان برنامه به آن نقطه برسیم.

نماینده مردم نیریز و استهبان در ادامه تصریح کرد: دولت در لایحه بودجه برای حوزه صنعت و معدن از جمله دانش بنیان ها اعتبارات خوبی در نظر گرفته است اما متاسفانه در بودجه سهم بخش عمرانی بیشتر کسر شده و هر سال لاغر می شود و کاهش پیدا می کند و دولت فقط بودجه هزینه ای حقوق و دستمزد را پرداخت می کند.

طهماسبی با بیان اینکه دولت امروز خیلی بزرگ شده و در کوچک سازی هیچ کاری نکرده ایم، گفت: فعلا دولت در استخدام های کارکنان تا حدودی موفق بوده که استخدام را کاهش داده، اما از سوی دیگر در ارائه خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهماسبی: بروزرسانی تکنولوژی استخراج معادن در بودجه 1402 مورد توجه باشد

طهماسبی: بروزرسانی تکنولوژی استخراج معادن در بودجه 1402 مورد توجه باشد