مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 22:352023-01-15اقتصادي

حمایت صندوق کارآفرینی امید از احیای طرح های غیرفعال بویین و میاندشت


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان از حمایت این صندوق برای حمایت از کسب وکار و همچنین احیای طرح های غیرفعال تا سقف 30 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت،عبدالصمد شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بویین میاندشت گفت: برای حمایت از کسب وکارها و همچنین احیا طرح های غیرفعال در استان صندوق کارآفرینی مطابق با طرح های توجیهی و میزان آورده متقاضی تسهیلاتی تا سقف 30 میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18 اعتبارات سال جاری پرداخت می کند.

در این جلسه رضا علی معصومی فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال شهرستان پیشرفت های خوبی نشده است گفت: اقتصاد منطقه بر پایه کشاورزی، دامداری و گردشگری است که در این زمینه کشاورزی منطقه از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل شده که این موضوع باعث افزایش میزان تولیدات بخش کشاورزی شده است.

وی افزود: تمام روستاهای شهرستان ظرفیت های خوبی برای توسعه اشتغال دارند، اما حمایت و سرمایه گذاری لازم برای ایجاد کارگاه های کوچک نشده که اگر این محقق شود از مهاجرت جلوگیری خواهد شد.

حسن ریاحی مدیر جهاد کشاورزی بویین میاندشت هم به ظرفیت های بخش کشاورزی ودامپروری شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان 11 هزار هکتار کشت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق کارآفرینی امید از احیای طرح های غیرفعال بویین و میاندشت

حمایت صندوق کارآفرینی امید از احیای طرح های غیرفعال بویین و میاندشت