مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 21:502023-01-15سياسي

تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد نمایندگان لرستان در مجلس


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و اعلام بررسی های انجام شده به مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی عصر امروز در نشست هم اندیشی تعدادی از اعضای شورای ائتلاف لرستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اظهار کرد: شورای ائتلاف پس از وقف چندین ساله، حدود 2 سال و نیم است که در استان فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اوج فعالیت شورای ائتلاف استان را می توان در انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل ستادهای انتخاباتی مشاهده کرد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه شورای ائتلاف را نباید در حد ستادهای انتخاباتی دید، افزود: ستاد انتخاباتی کار 10 درصدی شورای ائتلاف بوده و می توان گفت رسالت مهم آن به عنوان جریان انقلابی، اثرگذاری در انتخابات متعدد و مباحث مهم دیگر است.

قدرتی با اشاره به ضعف رسانه برای جریان انقلابی و مذهبی، گفت: اگرچه در سطح کشور و به تبع استان اتفاقات خوبی صورت گرفته، اما به دلیل ضعف رسانه آن گونه که شایسته است این اقدامات به اطلاع عموم نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد نمایندگان لرستان در مجلس

تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد نمایندگان لرستان در مجلس