مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 20:152023-01-15بين الملل

اذعان نشریه آمریکایی به قدرت پهپادهای ایرانی


نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این نشریه در ادامه تاکید کرد، پهپادهای ایرانی ارزان تر از انواع خارجی یکی از ستون های اصلی قدرت نظامی ایران را در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و بیرون از آن تشکیل داده است.

در ادامه این خبر آمده است، با توجه به دشواری های آمریکا در برخورد با مسئله پهپادهای ایرانی و صادرات آنها به برخی کشورها بهتر است آمریکا به جای تحریم های اقتصادی استراتژی جدیدی در قبال ایران اتخاذ کند.

بر پایه این گزارش، ششم ژانویه 2023 نیز وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی علیه اعضای هیئت اجرایی سازمان صنایع هوافضا و هوافضای قدس (IAIO)، شرکت زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وضع کرد.

نشنال اینترست در ادامه خاطر نشان کرد، در سال های گذشته آمریکا تحریم های زیادی علیه نهادهای دفاعی امنیتی ایران از جمله صنایع هوانوردی فجر (FACI)، صنایع پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (PAHNA) و صنایع هواپیماسازی ایران (IACI) اعمال کرده است ولی با این وجود همچنان این صنایع با قدرت به کار خود ادامه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان نشریه آمریکایی به قدرت پهپادهای ایرانی

اذعان نشریه آمریکایی به قدرت پهپادهای ایرانی