مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:302023-01-15اقتصادي

گاز و برق زیر سایه سنگین برف!


ورود سامانه جدید بارشی و تداوم سرمای هوا در بسیاری از نقاط کشور باعث شده، اقتصاد ایران نیز مانند دیگر بخش های جامعه با آن درگیر شده و بخش مهمی از خبرهای روز نیز به برف و سرما و تبعات آن اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحت تاثیر موج سرمای هوا، دولت برای مدیریت مصرف گاز، در روزهای گذشته بسیاری از فعالیت های اقتصادی را تعطیل یا نیمه تعطیل کرده و تحت تاثیر این موضوع توان عرضه گاز به مناطق مسکونی حفظ شده تا قطعی گاز در ساعات گذشته به حداقل برسد.

چهره روز: جواد اوجی بعد از هماهنگی های صورت گرفته میان هیئت دولت و دستگاه های اجرایی، در دو روز گذشته ادارات، مدارس و دانشگاه های تهران(جز موارد استثنای اعلام شده از سوی واحدهای دانشگاهی) تعطیل شده و همین موضوع باعث شده بخشی از فشار بر شبکه گاز کشور کاهش پیدا کند، موضوعی که : در شرایط کنونی وضعیت تامین آب و برق پایدار است و نگرانی در این دو بخش وجود ندارد و تمام تلاش خود را برای تامین پایدار آب و برق خواهیم کرد.

چالش روز: سفرهای برفی رسیدن به اوج روزهای سرد، سفرهای ایران را نیز مانند بسیاری از دیگر کشورهای جهان به خود مشغول کرده است.

کاهش دید در سفرهای هوایی و مقابله با سردی هوا و بسته شدن مسیرها در مسیرهای ریلی و زمینی، در روزهای گذشته بخش مهمی از تمرکز وزارت راه و شهرسازی را به خود اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز و برق زیر سایه سنگین برف!

گاز و برق زیر سایه سنگین برف!