مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:002023-01-15اقتصادي

آمادگی نساجی هلال احمر برای تولید اقلام امدادی مورد نیاز در حوادث جوی کشور


مدیرعامل صنایع نساجی هلال احمر با اشاره به آمادگی برای تامین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران های طبیعی کشور، از تولید 5 هزار و 800 دستگاه چادر امدادی و 28 هزار تخته پتو در ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزای فارس،  محمدرضا امیریان، مدیرعامل صنایع نساجی هلال احمر با اشاره به آمادگی برای تامین اقلام امدادی و زیستی جهت پوشش بحران های طبیعی کشور، از تولید 5 هزار و 800 دستگاه چادر امدادی و 28 هزار تخته پتو در ماه گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اینکه همواره خطوط تامین پایدار اقلام زیستی و امدادی در این شرکت فعال هستند، گفت: در بازه زمانی 25 آبان تا 25 آذر ماه، 5 هزار و 800 دستگاه چادر امدادی و 28 هزار تخته پتوی نمدی تولید شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در ادامه افزود: در سایر خطوط تولید شرکت نساجی هلال نیز 149 هزار کیلوگرم لوله مبلی و 950 ثوب انواع پوشاک گرم تولید شده است تا هنگام بحران ها میان متاثرین توزیع شود.

امیریان با اشاره به نقش حیاتی نساجی هلال در امدادرسانی ها تاکید کرد: صنایع نساجی هلال در ماه گذشته علاوه بر تولید 5 هزار و 500 کوله سربازی و 4 هزار کیلوگرم انواع نوار و محصولات قیطان بافی، اقدام به ریسندگی 5 هزار و 500 کیلوگرم نخ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نساجی هلال احمر برای تولید اقلام امدادی مورد نیاز در حوادث جوی کشور

آمادگی نساجی هلال احمر برای تولید اقلام امدادی مورد نیاز در حوادث جوی کشور