مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:552023-01-15اجتماعي

شهر برای بی خانمان ها گرم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی فرهنگی شهردار تهران گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در فصول سرد سال شناسایی افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب اعم از در راه ماندگان، - به همت مدیریت شهری تهران همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور و سرمای شدید پایتخت زمینه اسکان افراد بی خانمان در یاورشهر ها (مددسراها) و اتوبوس های حامی شهر فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی فرهنگی شهردار تهران گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در فصول سرد سال شناسایی افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب اعم از در راه ماندگان، معتادان، بی خانمانان و.

و انتقال آن ها به گرمخانه هاست ومناطق 22گانه با تمام ظرفیت و امکانات در این ماموریت مشارکت می کنند.

توکلی زاده با اشاره به اینکه شب ها از ساعت 22 تا 6 صبح، 14 دستگاه اتوبوس حامی شهر در میدان های مهمی، چون تجریش، راه آهن، شوش، مولوی و .

برای حمایت از افراد بی خانمان ها، مستقر هستند نیز افزود: همچنین ون های گشت فوریت های خدمات اجتماعی به طور مستمر در شهر مشغول پایش و رصد وضعیت افراد بی خانمان و انتقال آن ها به گرم خانه هاهستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر برای بی خانمان ها گرم است

شهر برای بی خانمان ها گرم است