مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:102023-01-15اقتصادي

ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد در استان فارس تا تنظیم بازار


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توزیع 900 تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه و ادامه این روند تا زمان تنظیم بازاردر این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، 600تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، بیان کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان 143 هزار تومان و مصرف کنندگان 150 هزار تومان است.

به گفته وی؛ 300 تن از گوشت قرمز منجمد، گوسفندی است که با قیمت 138 هزار تومان به مراکز توزیع و 145 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی اضافه کرد: تعاونی های مصرف دستگاه های اجرایی، فروشگاه های تنظیم بازار، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی وسایر عرضه کنندگان می توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری نیز در این استان، 480 تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این 900 تن، مجموع توزیع به یک میلیون و 380 تن می رسد.

دهقان پور اضافه کرد: استان فارس با خرید 1736 تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه؛ رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد در استان فارس تا تنظیم بازار

ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد در استان فارس تا تنظیم بازار