مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:002023-01-15سياسي

پیرشدن جمعیت عشایری کشور/ عشایر بیش از 11 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما در حوزه عشایری این است که جمعیت این زحمتکشان در حال پیرشدن بوده و فرزندان و جوانان این افراد حاضر به ادامه این شغل نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سردار سید ضیاء الدین حزنی ظهر امروز در نخستین همایش شبانان و گله داران عشایر و گرامیداشت شهدای عشایر گلستان در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس اظهار کرد: مردمان عشایر کشور در 29 استان پراکنده بوده و بجز در استان تهران و قزوین در بقیه استان ها جمعیت عشایری پراکنده هستند.

استان های فارس و کرمان بیشترین جمعیت عشایری و قزوین و قم کمترین جمعیت عشایری را دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون همایش بزرگ شبانان و گله داران عشایر و گرامیداشت شهدای عشایر در 17 استان کشور برگزار شده و هدف ما در این همایش ها، بیان مشکلات و مسائل حوزه عشایر توسط این افراد و رفع مشکلات انها برای زندگی بهتر و مطلوب تر است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در برگزاری این همایش تقویت امنیت پایدار در مناطق عشایری به ویژه در نقاطی که این مناطق در مرزها واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرشدن جمعیت عشایری کشور/ عشایر بیش از 11 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند

پیرشدن جمعیت عشایری کشور/ عشایر بیش از 11 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند