مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:552023-01-15سياسي

از ورود 3000 پرونده به دستگاه قضایی بم پیشگیری شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با اقدام دستگاه قضایی و شورای پیشگیری از وقوع جرم در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت شهرک امام (ره) بم، - ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با اقدام دستگاه قضایی و شورای پیشگیری از وقوع جرم در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت شهرک امام (ره) بم، از ورود بیش از 3000 پرونده به دستگاه قضایی جلوگیری شده است.

سیدمهدی قویدل امروز 25 دی ماه در حاشیه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم افزود: امروز مقرر شد حداکثر طی یک هفته آینده اسناد آماده شده مربوط به شهرک امام(ره) در اختیار مردم قرار گیرد و سایر اسناد مربوطه نیز صادر شود و با این اقدام مشکلات 25 هزار نفر حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی در اجرای اصل 156 قانون اساسی و قانون پیشگیری از وقوع جرم مصوب سال 94 وظیفه دارد در حوزه اقدامات پیشگیرانه برنامه ریزی کند و سایر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی نیز وظیفه دارند که با دستگاه قضایی همکاری کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: در شهرستان بم شاهد مشکلاتی از جمله در حوزه شهرک حضرت امام(ره) و حاشیه شهر (شهرک قشمی) بودیم که بازدیدی از این منطقه انجام شده و در سال گذشته با برگزاری جلسه ای مقرر شد مشکلات این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورود 3000 پرونده به دستگاه قضایی بم پیشگیری شد

از ورود 3000 پرونده به دستگاه قضایی بم پیشگیری شد