مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:352023-01-15سياسي

کارگروه های تخصصی ویژه بانوان در مراکز تصمیم گیری ایجاد می شود


مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده از ایجاد کارگروه های تخصصی با هدف شناسایی و پیگیری چالش های پیش روی بانوان در مراکز تصمیم گیری خبر داد.

- ایسنا/فارس مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده از ایجاد کارگروه های تخصصی با هدف شناسایی و پیگیری چالش های پیش روی بانوان در مراکز تصمیم گیری خبر داد.

زینب قیصری در جشن بزرگ بانوان صنعت نفت استان فارس با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا س و روز زن افزود: از سال گذشته سفرهای استانی به منظور شناسایی مطالبات بانوان شاغل در مجموعه وزارت نفت آغاز گردید و موارد احصا شده در کارگروه های تخصصی موردبحث و تبادل نظر قرار می گیرند و در نهایت راهکارهای عملیاتی را به وزیر نفت و معاونت منابع انسانی ارایه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گار فارس، وی بیان کرد: یکی از مهمترین درخواست های بانوان مربوط به شایسته سالاری و مشارکت دادن آنها در تصمیم گیری ها بر اساس توانمندی های شان است.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورود بانوان در عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری، اظهار کرد: باید قوانین را به سمتی تدوین کرد تا ضمن ایجاد فرصت های برابر برای رشد بانوان در ساختارهای اداری و سازمانی، دغدغه های آنها را در خصوص وظایف خانه و خانواده نیز برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های تخصصی ویژه بانوان در مراکز تصمیم گیری ایجاد می شود

کارگروه های تخصصی ویژه بانوان در مراکز تصمیم گیری ایجاد می شود