مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:252023-01-15سياسي

واکنش نماینده مجلس به افزایش بودجه صداوسیما


سوالم درباره افزایش بودجه صداوسیما از مسئولین این است در شرایطی که بودجه این سازمان شاید 10 درصد همین میزان بوده چه عملکردی داشته اند؟ در راستای بیانات مقام معظم در خصوص تاکیداتی که داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، یک نماینده مجلس گفت: در شرایطی که با محدودیت بودجه مواجه هستیم علی القاعده باید نهادهایی که تاکنون درباره عملکرد خودشان پاسخگو نبودند، شفافیت مالی ندارند و کارکردشان مشخص نیست مشمول ریاضت اقتصادی قرار می گرفتند.

 معین الدین سعیدی درباره افزایش بودجه صداوسیما در لایحه بودجه سال 1402 و بیانیه این سازمان در این خصوص گفت: به نظر ما بودجه صداوسیما در لایحه سال آینده افزایش غیرقابل قبولی پیدا کرده است.

اولاً در بیانیه اعلام کردند جیغ بنفش معاندین از این موضوع درآمده است، اتفاقا من معقتدم ندای اعتراض بسیاری از مردم مناطق محروم از این افزایش بودجه درآمده است، زیرا در شرایطی که با محدودیت بودجه مواجه هستیم، علی القاعده باید نهادهایی که تاکنون درباره عملکرد خودشان پاسخگو نبودند، شفافیت مالی ندارند و کارکردشان مشخص نیست، مشمول ریاضت اقتصادی قرار می گرفتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوالم درباره افزایش بودجه صداوسیما از مسئولین این است در شرایطی که بودجه این سازمان شاید 10 درصد همین میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده مجلس به افزایش بودجه صداوسیما

واکنش نماینده مجلس به افزایش بودجه صداوسیما