مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:252023-01-15اقتصادي

بهره برداری از 202 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بهره برداری 202 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در استان در سال جاری خبر داد.

- سید محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بزرگترین طرح راهسازی استان است، اظهار کرد: بیش از 500 کیلومتر از این طرح در استان ما قرار دارد و نقشه راه توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی حول محور اتمام کریدور بزرگراهی غرب کشور ترسیم شده و بر این مبنا باید از تمامی ظرفیت های موجود برای اتمام این پروژه راهسازی بهره برد.

وی یادآور شد: امسال 202 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد و از 202 کیلومتر راه و بزرگراه که امسال در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد، 108 کیلومتر کریدور بزرگراهی و 94 کیلومتر راه اصلی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای توسعه شهر ارومیه نیز طرح های مطالعاتی ارتقای محورهای ارومیه - فرودگاه، ارومیه - مهاباد و ارومیه - سیلوانا در حال بررسی و پیشبرد است.

حمزه لو با اشاره به ظرفیت ریلی این استان، اضافه کرد: زیرساخت های ایستگاه باری در راه آهن ارومیه پیشرفت 99 درصدی دارد و این امر فرصتی برای توسعه است.

وی اظهار کرد: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن پنج پایانه مرزی نیازمند استفاده حداکثری از حمل ونقل ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 202 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی

بهره برداری از 202 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی