مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:502023-01-15سياسي

پژواک؛ دمیده شدن روح نوآوری و خروج از فضای کارمندگرایی


«علی قلی زاده» درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: بدون شک جشنواره ها می توانند تاثیر بسزایی در بروز خلاقیت ها و پرورش ایده های خلاقانه ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون صدای مرکز آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جشنواره رادیویی پژواک جزو بهترین و موثرترین جشنواره های کشور است گفت: جشنواره ها باعث دمیده شدن روح نوآوری و خلاقیت و خروج از فضای روزمرگی و کارمندگرایی در عرصه رسانه می شوند.

جشنواره ها می توانند بستری برای آشنایی برنامه سازان با رویکردهای خلاقانه و دغدغه های رسانه ملی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… باشند.

قلی زاده در پاسخ به این سوال که چه راهکارهایی برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو پیشنهاد می کنید؟ گفت: تقویت جشنواره های مستند سازی، طرح موضوع مستند رادیویی در کنار دیگر قالب های مستندسازی و جشنواره های مربوطه می تواند درکنار مستندهای تصویری و همدوش آن ها به عنوان ساختار تاثیرگذاری از برنامه های مستند مطرح گردد.

همچنین برگزاری منظم و باشکوه جشنواره های مستند رادیویی، مکلف کردن شبکه های رادیویی برای لحاظ ساختار مستند در کنداکتور شبکه و ایجاد بستر برای شرکت مستندهای برتر در جشنواره های بین المللی و خارجی می تواند باعث ترویج مستندسازی در رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژواک؛ دمیده شدن روح نوآوری و خروج از فضای کارمندگرایی

پژواک؛ دمیده شدن روح نوآوری و خروج از فضای کارمندگرایی