مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:352023-01-15فرهنگي

«آکواریوم نشینها» در عمارت ارغوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی نمایش، پویا پورهمدانی در باره اجرای نمایش «آکواریوم نشینها» گفت: نمایش «آکواریوم نشینها» به زندگی زوجی خورده بورژوا می پردازد که مفهوم خانواده در میان شان از بین رفته و فقط به دنبال خوش گذرانی .

- نمایش آکواریوم نشینها به نویسندگی و کارگردانی پویا پورهمدانی از 11 دی در سالن شماره یک عمارت ارغوان روی صحنه رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی نمایش، پویا پورهمدانی در باره اجرای نمایش آکواریوم نشینها گفت: نمایش آکواریوم نشینها به زندگی زوجی خورده بورژوا می پردازد که مفهوم خانواده در میان شان از بین رفته و فقط به دنبال خوش گذرانی و شوآف هستند و تا جایی پیش می روند که برای فرار از یکنواختی و طلاق، یک زوج را می خرند.

وی ادامه داد: در طول نمایش اختلاف طبقاتی و فشار نظام سرمایه داری بر طبقه ضعیف را به اشکال مختلف می بینیم تا جایی که مخاطب گاه می خندد و گاه ناراحت و گاه خشمگین می شود.

زوج متمول به هرچیزی به شکلِ کالایی نگاه می کنند که باید مصرف شود و نیاز های دلخواه آنان را برآورده کند.

چنانکه روابط انسانی و ارزش های غیرمادی مانند دوستی نیز در این دنیای مدرن، تبدیل به کالا هایی شده اند که در فروشگاه عرضه و می توان آنان را در سبد خانوار، خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آکواریوم نشینها» در عمارت ارغوان

«آکواریوم نشینها» در عمارت ارغوان