مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:302023-01-15سياسي

توجه به کیفیت آموزشی در رتبه بندی فرهنگیان


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر لزوم توجه به کیفیت آموزشی به عنوان یک شاخص مهم در موضوع رتبه بندی فرهنگیان، تاکید کرد.

- قاسم احمدی لاشکی یکشنبه 25 دی در جمع فرهنگیان منطقه فورگ شهرستان داراب، در خصوص رفع اجرای طرح رتبه بندی، گفت: در این زمینه ما معلم و معلم تر داریم و باید به کیفیت آموزشی توجه ویژه ای داشته باشیم و رتبه بندی نیز براساس همین مسئله و به شکل دقیق اجرایی شده و حقوق واقعی معلمان در نظر گرفته شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: در بحث جذب نیروی انسانی در این وزارتخانه، بومی گزینی امری بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه داشت.

او با اشاره به پروژه های ناتمام آموزش و پرورش و لزوم اهتمام در به پایان رساندن آنها، گفت: در این منطقه، 2 پروژه با پیشرفت 75 درصد و 2 پروژه با پیشرفت 30 درصد و یک پروژه با پیشرفت 60درصد وجود دارد که باید همه آنها کامل شود.

دولت سیزدهم ماهیانه 10 هزارمیلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می کند نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی گفت: دولت سیزدهم در حالی اداره کشور را تحویل گرفت که دولت قبل با انبوه بدهی خارجی و داخلی روبرو بود؛ به طوریکه دولت آقای دکتر رییسی ماهیانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به کیفیت آموزشی در رتبه بندی فرهنگیان

توجه به کیفیت آموزشی در رتبه بندی فرهنگیان