مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:302023-01-15ورزشي

برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه/برپایی یادواره 20 شهید


فردا 26 دی ماه به مناسبت روز سربیشه همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه و یادواره 20 شهید عملیات کربلای پنج برگزار می شود.

- محمد رضا لکزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که برنامه های بزرگداشت روز سربیشه از 23 دی ماه آغاز شده است ، بیان داشت: این برنامه ها با برپایی جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در روز 23 دی ماه و با حضور حجت الاسلام مافی نژاد وواسد زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مردم سربیشه با شکوه خاصی شروع شد.

به گفته وی در این جشن مردم با حلیمی که توسط خود آنها و خانواده های شهدای عملیات کربلای پنج شهرستان سربیشه پخته بودند، در هوای سرد میهمان شدند.

وی با بیان این که شب فرهنگی درح برگزار و شب فرهنگی مود هم امشب برگزار می شود، افزود: ساعت 15 امروز هم نمایشگاه توانمندی های شهرستان سربیشه در سالن اندیشه مجموعه ورزشی تختی سربیشه افتتاح می شود .

به گفته وی غرفه های این نمایشگاه در حوزه های مختلف شامل معرفی شهدای سربیشه در عملیات کربلای پنج ، صنایع دستی، معرفی جاذبه های گردشگری، معرفی ظرفیت های معدنی و صنعتی، قابلیت های سرمایه گذاری سربیشه ، سرگرمی های کودکان و.

است.

وی از رونمایی از کتاب این قافله عمر در بردارنده خاطرات اسدالله یاوری رییس انجمن همکاری های پزشکی ایران و آلمان در عصر امروز خبر داد و گفت: فردا صب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه/برپایی یادواره 20 شهید

برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه سربیشه/برپایی یادواره 20 شهید