مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:052023-01-15اقتصادي

38 میلیون متر مکعب میزان مصرف روزانه گاز در مازندران/ قطع گاز استخرها و ویلاها


استاندار مازندران با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان 38 میلیون متر مکعب اعلام شده است، گفت: تمامی پلاژها، رستوران ها و سالن های غذاخوری در مازندران باید انشعاب های گاز شان قطع شود و استخرهای استان تعطیل شوند، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان 38 میلیون متر مکعب اعلام شده است، گفت: تمامی پلاژها، رستوران ها و سالن های غذاخوری در مازندران باید انشعاب های گاز شان قطع شود و استخرهای استان تعطیل شوند،مجموعه هایی که در مدیریت مصرف گاز همکاری نمی کنند ضمن اینکه تا 10 روز انشعاب گاز شان قطع می شود پرونده شان به مراجع ذی صلاح ارسال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه کمیته اضطرار انرژی استان با اعلام اینکه به دلیل توده هوای سرد که در کل کشور وارد شده است با مصرف بالای گاز مواجه شدیم، اظهار کرد: مصرف بی رویه گاز در مازندران بسیار بالا است که 38 میلیون متر مکعب اعلام شده است.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان ها بدانند هیچ راهی جز کاهش مصرف گاز ندارند لازم است راهکارهای مناسب برای کاهش مصرف این سوخت ارائه دهند.

استاندار مازندران، یادآور شد: به دلیل شرایط شکننده ای که استان مازندران در مصرف گاز دارد دستگاه های اجرایی در مصرف انرژی به ویژه گاز باید ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 میلیون متر مکعب میزان مصرف روزانه گاز در مازندران/ قطع گاز استخرها و ویلاها

38 میلیون متر مکعب میزان مصرف روزانه گاز در مازندران/ قطع گاز استخرها و ویلاها