مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:502023-01-15حوادث

اسکان اضطراری 300 نفر و رهاسازی 90 خودرو از برف در استان همدان


رییس جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری 300 نفر و رهاسازی 90 خودرو از برف در استان طی 2 ساعت گذشته خبر داد.

- علی سنجربگی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با بارش نزولات آسمانی و بارش سنگین برف از شب گذشته در استان همدان آغاز شده و هم اینک نیز ادامه دارد، گفت: در 24 ساعت گذشته به 300 حادثه دیده از برف و سرما در مناطق مختلف و جاده های ارتباطی این استان امداد رسانی کرده و آنها را در مکان های پیش بینی شده اسکان دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان اسکان مربوط به شهرستان نهاوند، مسیر نهاوند -نورآباد بوده است، افزود: 600 تخته پتو به همراه 600 بطری آب معدنی در اختیار مسافران گرفتار در برف و سرما که اسکان اضطراری داده شده بودند قرار گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه گفتگو درباره آمار حوادث و خدمات 24 ساعت گذشته توسط تیم های امدادی که به مصدومان پنج مورد حادثه جاده ای ناشی از برف و کولاک بوده امداد رسانی کردند، افزود: از این حادثه سه مصدوم سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند ویک مصدوم هم به مراکز درمانی انتقال داده شد ودر این 24 ساعت گذشته نیز به 90 دستگاه خودرو هم امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: تعداد 111 نجاتگر در قالب هشت تیم عملیاتی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود کار امداد رسانی را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 300 نفر و رهاسازی 90 خودرو از برف در استان همدان

اسکان اضطراری 300 نفر و رهاسازی 90 خودرو از برف در استان همدان