مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:002023-01-15اقتصادي

تعطیلی 12 صنف کمتر ضروری در استان سمنان


رییس ستاد مدیریت بحران استان گفت : به منظور مساعدت در تامین انرژی بخش خانگی ، اصناف کمتر ضروری استان سمنان در امروز یکشنبه و فردا دوشنبه 25 و 26 دی ماه تعطیل هستند.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و رییس ستاد مدیریت بحران استان در جلسه ستاد مدیریت بحران با اعلام این خبر اظهار کرد: این اصناف به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: با عنایت به شرایط نامساعد جوی و برودت قابل توجه هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز و برق در سطح کشور و همچنین به منظور مساعدت در تامین انرژی مصارف بخش خانگی ، مقرر شد تا تمامی واحدهای دوازده گانه صنفی کمتر ضروری طی امروز و فردا تعطیل شوند.

استاندار سمنان گفت:،اتحادیه های آرایشگران مردانه و زنانه ، درودگران ، مبل سازان و کمد، رایانه و الکتریک ، عکاسان و فیلمبرداران ، فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی، فروشندگان لوازم خانگی ،فروشندگان و سازندگان طلا ، جواهر و ساعت ، فلز کاران ، خدمات فنی و تاسیسات ساختمان، مشاورین املاک - نمایشگاه اتومبیل، تولیدکنندگان پوشاک و کلیه مراکز تجاری و پاساژها از جمله اصناف کمتر ضروری هستند که در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 25 و 26 دیماه در سطح همه شهرستانهای این استان غیر فعال و تعطیل خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 12 صنف کمتر ضروری در استان سمنان

تعطیلی 12 صنف کمتر ضروری در استان سمنان