مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:002023-01-15سياسي

برنامه هفتم ظرفیت های توسعه اردبیل را هدف گرفته است


معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: برنامه هفتم توسعه به شکل مساله محور گره گشای مشکلات در حوزه توسعه استان اردبیل با ظرفیت های ممتاز خواهد بود.

- غلامرضا خوشزاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در 6 برنامه توسعه ای که بعد از انقلاب تهیه شده اشکالات و نارسایی ها را هم در تهیه و هم اجرای آن شاهد بودیم که با در نظر گرفتن این نقاط ضعف در برنامه هفتم تلاش بر این است تا با نگاه علمی و تخصصی ظرفیت های استان به درستی مورد توجه قرار گرفته و در پایان برنامه هفتم این توانمندی ها به نقطه عملیاتی برسند.

وی خاطرنشان کرد: شاخصه این برنامه توجه به پروژه های پیشران در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت و نگاه تحولی براساس ظرفیت های موجود استان است تا پروژه های زیربنایی همچون پایاب سد خدآفرین، سد عمارت، گیوی، تبدیل اراضی دیم به آبی تا 70 هزار هکتار، تولید محصولات صنعتی صادرات محور، تقویت زیرساخت های بخش نیرورسانی و گردشگری در ابعاد مختلف اجرایی و عملیاتی شود.

تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال 810 روستا معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: توسعه روستاها با هدف تثبیت سکونت و اشتغال و رونق تولید هدف گذاری شده تا در کنار افزایش سرانه درآمدی مردم ارتقای رفاه عمومی را در روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هفتم ظرفیت های توسعه اردبیل را هدف گرفته است

برنامه هفتم ظرفیت های توسعه اردبیل را هدف گرفته است