مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:562023-01-15اقتصادي

نمونه ای از بی تدبیری دولت روحانی به روایت امام جمعه یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با معاون وزیر دفاع اظهار کرد: نیروهای مسلح مظهر اقتدار یک ملت هستند وقتی جان و همه دارایی را برای دفاع از سرزمین قرار می دهند به منزله اوج ایثار آنهاست آنها نباید دغدغه مسائل مالی و مسکن داشته باشند باید حاکمیت و مسئولان به طور عملی نیروهای مسلح را درک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه های جدی مردم است و خیلی از تلاش های مردم برای پیدا کردن سرپناهاست گفت: خانه به دوش بودن بزرگترین مشکل مردم است چرا که اجاره خانه ها و رهن ها به صورت روزانه بالا می روند در حالی که نیروهای مسلح نباید دغدغه مسکن داشته باشند تا بتوانند در حفظ امنیت کشور به خوبی عمل کنند.

حسینی با انتقاد از رویکرد و عملکرد دولت قبل در بحث مسکن گفت: اگر دولت سابق سیاست مسکن مهر را ادامه می داد اکنون با مشکل مسکن در کشور مواجه نمی شدیم سیاست اشتباه دولت قبل که بهایی به ساخت مسکن نداد و باعث رشد فزاینده قیمت مسکن و اجاره و رهن در کشور شد.

وی افزود: در استانهای محروم مثل کهگیلویه و بویراحمد مشکلات ساخت مسکن بسیار زیاد است چرا که درآمد مردم بسیار پایین است.

امام جمعه یاسوج به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب البته هیچ خدماتی به این استان داده نشده بود و بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه ای از بی تدبیری دولت روحانی به روایت امام جمعه یاسوج

نمونه ای از بی تدبیری دولت روحانی به روایت امام جمعه یاسوج