مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:302023-01-15سياسي

امیر تقی خانی: نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه ای نیروهای مسلح اول بهمن برگزار می شود


نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز از شنبه یکم بهمن آغاز و تا دوشنبه سوم بهمن ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر شاهین تقی خانی سخنگو و معاون فرهنگی ارتش، صبح امروز (یکشنبه 25 دی ماه) در نشست خبری نخستین دوسالانه فرهنگی رسانه ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: تاریخ ما سرشار از اقدامات و جهاد گسترده مردم و نیروهای مسلح است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور انجام داده اند.

وی افزود: بیش از چهار دهه است که رزمندگان نیروهای مسلح دوشادوش مردم در عرصه های مختلف حماسه و ایثار کردند، اما تا چه حد توانستیم ایثار و از جان گذشتگی را تبیین و تشریح کنیم.

شایسته است که این توانمندی ها در عرصه های مختلف را به اطلاع مردم و جوانان برسانیم.

تقی خانی تاکید کرد: طبیعی است که رسانه و هنر یکی از مؤثرترین روش های انتقال پیام است و بر همین اساس باید به نحو شایسته از این ابزار استفاده کنیم و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

سخنگوی ارتش با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در مقابله با دشمن و خدمت به مردم، تصریح کرد: بر همین اساس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در نیروهای مسلح طرح برگزاری جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر تقی خانی: نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه ای نیروهای مسلح اول بهمن برگزار می شود

امیر تقی خانی: نخستین دو سالانه فرهنگی رسانه ای نیروهای مسلح اول بهمن برگزار می شود