مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:252023-01-15سياسي

انتصاب «خسروپناه» فرصتی برای استمرار اسلامی سازی علوم انسانی


رییس دانشگاه تهران در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه، حضور او در رأس دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را فرصتی ممتاز برای تقویت جریان اسلامی سازی علوم انسانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه نوشت: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نویدبخش دوره ای پویا برای همه دغدغه مندانی است که کارآمدسازی نظام اسلامی را از مسیر کارآمدی علم و دین در اداره جامعه جستجو می کنند.

متن پیام رییس دانشگاه تهران به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم استاد ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه سلام علیکم؛ انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نویدبخش دوره ای پویا برای همه دغدغه مندانی است که کارآمدسازی نظام اسلامی را از مسیر کارآمدی علم و دین در اداره جامعه جستجو می کنند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادوار مختلف با حضور شخصیت های اندیشمند و مؤثر، همواره سرفصل هایی که مورد تاکید و مطالبه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است را نصب العین قرار داده و اسناد و مصوبات ارزشمندی برای اجرایی سازی آنها ارائه نموده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب «خسروپناه» فرصتی برای استمرار اسلامی سازی علوم انسانی

انتصاب «خسروپناه» فرصتی برای استمرار اسلامی سازی علوم انسانی