مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:202023-01-15سياسي

مهلت ثبت نام جشنواره رادیویی پژواک تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا افتخاری گفت: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، فرصت ارسال آثار در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اول بهمن ماه به پایان می رسد، - دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا افتخاری گفت: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، فرصت ارسال آثار در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اول بهمن ماه به پایان می رسد، ولی با توجه به استقبال از جشنواره و ارسال آثار، این فرصت تا دهم بهمن 1401 تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس pejvak.

irib.

ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک تاکید کرد: تمامی مراحل فرآیند دریافت و داوری آثار از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره انجام می شود و داوران هیچ اطلاعی از نام تولیدکننده اثر ندارند و صرفاً در ملاک های داوری مشخص شده داوری خواهند کرد.

وی افزود: همه شرکت کنندگان از ظرفیت برابر و عادلانه ای بهره مند خواهند بود.

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد های حوزه مستند، اردیبهشت 1402 در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام جشنواره رادیویی پژواک تمدید شد

مهلت ثبت نام جشنواره رادیویی پژواک تمدید شد