مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:102023-01-15سياسي

در حال حاضر هیچ نقطه ای از خراسان جنوبی با قطعی گاز مواجه نیست


در حال حاضر هیچ نقطه ای از استان با قطعی گاز مواجه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در ستاد مدیریت بحران کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی به ریاست وزیر کشور و با حضور کلیه استانداران برگزار شد، خاطرنشان کرد: افت شدید فشار در برخی نقاط استان، قطعی گاز پراکنده در بخش هایی از شهرستان های زیرکوه، درمیان، طبس، بشرویه، نهبندان و بیرجند و قطع گاز هزار و 900 خانوار ما را سبب شد.

وی متذکر شد: با پیگیری های صورت گرفته و تدابیری که اتخاذ شد، به همت شرکت گاز خراسان جنوبی، این مشکل صبح امروز مرتفع شد و در حال حاضر هیچ گونه قطعی گازی را در سطح استان نداریم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پایش لحظه ای فشار گاز به جهت مدیریت شرایط، اظهار داشت: همین امروز صبح فشار گاز در ورودی استان و شهر خضری دشت بیاض 173 پی اس آی و در انتهای خط و شهر طبس 60 پی اس آی بود که نشان می دهد وضعیت مطلوبی نداریم.

قناعت با اشاره به برودت بی سابقه هوا در استان طی چند سال گذشته، تأکید کرد: با وجود سرمای بیش از حد هوا و ماندگاری این شرایط، به جهت همراهی مردم، طبق آمار با کاهش میزان مصرف گاز در سه روز گذشته مواجه بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر هیچ نقطه ای از خراسان جنوبی با قطعی گاز مواجه نیست

در حال حاضر هیچ نقطه ای از خراسان جنوبی با قطعی گاز مواجه نیست