مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:052023-01-15اجتماعي

تمام راه های همدان باز است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد


رییس پلیس راه استان همدان با اعلام اینکه همه راه های مواصلاتی استان همدان باز است، گفت: تردد در جاده های استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است و از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در جاده های استان ممانعت به عمل می آید.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان با اعلام اینکه همه راه های مواصلاتی استان همدان باز است، گفت: تردد در جاده های استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است و از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در جاده های استان ممانعت به عمل می آید.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای مواصلاتی استان هستیم، افزود: سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان حتما باید با سرعت مطمئنه رانندگی کرده، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ در راه مانده و اسکان اضطراری را در جاده های استان وجود نداشته است، تاکید کرد: رانندگان حتما از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت امکان سفرهای خود را به روزهای آینده موکول کنند.

فکری با اعلام اینکه در حال حاضر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه های استان، تردد خودروهای سنگین در مسیر گردنه اسدآباد ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راه های همدان باز است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد

تمام راه های همدان باز است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد