مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:552023-01-15اقتصادي

افزایش 60درصدی بودجه سال آینده اصفهان/ سهم 39 درصدی محیط زیست و حمل و نقل


شهردار اصفهان با بیان اینکه 39 درصد بودجه 1402 معطوف به محیط زیست و حمل و نقل است، گفت: در بودجه پیشنهادی سهم بخش عمرانی 71 درصد و جاری 29 درصد پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان علی قاسم زاده، شهردار اصفهان صبح امروز در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان  اینکه تلاش بر این بود که بودجه طبق تقویم به نتیجه برسد، اظهار داشت: این بودجه با نگاهی به واقعیت ها مبنی بر سیاست های مورد نظر، ضرورت های شهری، واقعیت های ملی در تدوین برنامه توسعه هفتم و بودجه، متغیرهایی مانند نرخ تورم و حتی نگاهی به رخدادهای بین المللی به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اولویت های بودجه 1402 عنوان کرد: در بودجه پیشنهادی سهم بخش عمرانی 71 درصد و جاری 29 درصد پیش بینی شده و تلاش شده اولویت بر اساس واقعیت ها و تأکیدات شورا و مسائل زیست محیطی و حمل و نقل باشد.

قاسم زاده با بیان اینکه 39 درصد بودجه معطوف به محیط زیست و حمل و نقل است، گفت: همچنین تلاش شد گام هایی در راستای تحقق بودجه ریزی عملیاتی برداریم و در این راستا بیش از 30 درصد پروژه ها دارای طرح و الزامات است و امیدوارم در آینده به بودجه ریزی عملیاتی برسیم.

شهردار اصفهان در خصوص نرخ افزایش بودجه اظهار کرد: درصد افزایش بودجه در کلانشهرها بر یک دامنه 20 تا 80 درصدی مطرح بود که ما به 60 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60درصدی بودجه سال آینده اصفهان/ سهم 39 درصدی محیط زیست و حمل و نقل

افزایش 60درصدی بودجه سال آینده اصفهان/ سهم 39 درصدی محیط زیست و حمل و نقل