مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:152023-01-15حوادث

تردد در محورهای اورامانات و سنقروکلیایی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش گسترده برف در محورهای استان گفت: هم اکنون تردد در محورهای اورامانات، سنقروکلیایی و اکثر راه های روستایی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- تردد در محورهای اورامانات و سنقروکلیایی فقط با "زنجیر چرخ" امکان پذیر است ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش گسترده برف در محورهای استان گفت: هم اکنون تردد در محورهای اورامانات، سنقروکلیایی و اکثر راه های روستایی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش گسترده برف در محورهای استان در شبانه روز گذشته، گفت: خوشبختانه شب گذشته بارش های خوبی داشتیم که موجب شده سطح تمامی محورها سفید پوش شود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای اصلی باز است، اما با توجه به برودت هوا محورهای استان لغزنده و برخی محورها یخ زده هستند.

دستغیب به تداوم بارش ها در برخی محورهای استان هم اشاره کرد و افزود: هم اکنون بارش برف در محورهای اسلام آبادغرب-کرمانشاه، حوزه بیستون، بیدسرخ و مله ماس ادامه دارد و تمام گردنه های استان با مه گرفتگی شدید مواجه است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد در برخی محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای اورامانات و سنقروکلیایی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در محورهای اورامانات و سنقروکلیایی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است