مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:252023-01-15سياسي

فارغ از جناح بندی ها دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب هستیم


مسئول بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد گفت: فارغ از جناح بندی ها به دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب اسلامی در سطح استان با همراهی فعالان فضای مجازی و رسانه های گروهی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج رسانه استان، سرهنگ علی محمد پارساییان در جمع فعالان رسانه و فضای مجازی مهریز اظهار کرد: برای تشکیل این جبهه مهم از همکاری تمامی علاقه مندان در یزد و مناطق و شهرستان های استان استفاده می شود.

وی با بیان این که همه فعالان رسانه و فضای مجازی در بخش های مختلف می توانند در جبهه واحد رسانه انقلاب قرار گیرند افزود: راه اندازی این جبهه مهم یک ضرورت برای نظام و انقلاب و همه باید همکاری داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: طی یکسال اخیر توسط بسیج رسانه یزد دوره های مختلف آموزشی برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در استان با همکاری سایر بخش های فرهنگی و رسانه ای برگزار و امسال همچنان تداوم دارد.

پارساییان تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری جزو ضروریات برای استان است و هرچند در این خصوص توسط بسیج رسانه با همکاری برخی تشکل ها اقدام شده ولی باید در این ارتباط جدی تر اقدام داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ از جناح بندی ها دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب هستیم

فارغ از جناح بندی ها دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه انقلاب هستیم