مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:202023-01-15اجتماعي

این دو روز را بی خیال «سفر و کوهنوردی» شوید!


سازمان هواشناسی نسبت به تقویت سامانه بارشی همراه با بارش برف و مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و کولاک برف هشدار داده و توصیه کرده است که مردم از سفرهای غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روز شنبه 24 دی سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به تقویت سامانه بارشی همراه با بارش برف و مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و کولاک برف هشدار داد.

این شرایط جوی تا روز یکشنبه (25 دی) در 18 استان کشور تداوم دارد و صدور هشدار نارنجی رنگ در این رابطه به معنای آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا است.

از این رو توصیه شده است تا نمک پاشی معابر و مدیریت مصرف سوخت و انرژی جدی گرفته شود و مردم از سفرهای غیر ضروری و فعالیت های کوهنوردی اجتناب کنند.

این توده هوای سرد طی یکشنبه 25 دی در غالب مناطق نیمه شمالی کشور ماندگار است و دوشنبه (26 دی) در بخش هایی از شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

  همچنین از روز دوشنبه (26 دی) به دلیل سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را تا انتهای هفته در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی استان تهران خواهیم داشت و به لحاظ دمایی همچنان تا یکشنبه هوای سرد ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دو روز را بی خیال «سفر و کوهنوردی» شوید!

این دو روز را بی خیال «سفر و کوهنوردی» شوید!