مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:052023-01-15سياسي

سفر دو میلیون گردشگر به لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از سفر دو میلیون گردشگر به استان خبر داد.

- عطا حسن پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث دانش بنیان برای اولین بار امسال در ایام نوروز معرفی جاذبه ها را از قالب کاغذ، کتابچه، کاتالوک و بروشور خارج کردیم و با استفاده از اپلیکشن هایی که طراحی شده وارد فضای مجازی کردیم.

وی بیان کرد: با استفاده از این اپلیکشن های طراحی شده هر گردشگری که وارد لرستان می شود به محض ورود به استان از طریق گوشی موبایل پیامکی را دریافت می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: تمام جاذبه های لرستان به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی ترجمه می شود.

حسن پور گفت: برای اولین بار از تمام آثار استان(جاذبه های تفریحی، تاریخی و طبیعی) فیلم هایی بین یک تا سه دقیقه و به دو زبان انگلیسی و فارسی تهیه شده است.

وی افزود: از طریق اپلیکشن هایی که قابلیتی مانند برنامه نشان و ویز دارند گردشگر به مسیر مورد نظرش هدایت و در طول مسیر عکس، متن و فیلم دریافت می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان تصریح کرد: این کار دانش بنیان برای اولین بار در حوزه میراث و معرفی جاذبه ها در حال انجام است.

حسن پور اضافه کرد: امنیت اتباع خارجی یکی از مباحث زیرساختی و اولیه کشور است که به لطف وجود نیروهای امنیتی و بسیجی در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دو میلیون گردشگر به لرستان

سفر دو میلیون گردشگر به لرستان