مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 22:152023-01-14سياسي

نهادهای نظارتی همراه مجموعه های تولیدی در حل قانونی مشکلات موجود هستند


مجموعه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و .

آماده هستند که راهکارهای قانونی را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح کنند تا ضمن رفع مشکلات آنها از بروز هرگونه تخلف و جرم جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با فعالان اقتصادی شرق استان کرمان اظهار کرد: متولیان واحدهای تولیدی باید همواره بر مبنای قانون حرکت کنند زیرا هرگونه فعالیت غیرقانونی از سوی ضابطان مربوطه کشف می شود و دستگاه قضایی باید با آن برخورد کند و از این رو باید به صورت شفاف قانون را رعایت کرد تا از بروز هرگونه تخلف یا جرم جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی با ایجاد زمینه اشتغال 11 هزار جوان در صنایع خودروسازی شرق استان فراهم شده است، اظهارداشت: مساله تولید در کشور مساله بسیار مهم و جدی است که سالها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان عنوان کرد: جنگ اقتصادی دشمنان برای ضربه زدن به تولید و ایجاد مشکل برای مردم بوده است و باید همواره به این توطئه دشمنان توجه داشته باشیم و همه به دور از شعار باید به حمایت از حوزه تولید و اشتغال نگاه ویژه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای نظارتی همراه مجموعه های تولیدی در حل قانونی مشکلات موجود هستند

نهادهای نظارتی همراه مجموعه های تولیدی در حل قانونی مشکلات موجود هستند