مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 21:202023-01-14سياسي

پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور در البرز برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز از برگزاری پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور 1401 با موضوع «خانواده شاد و باشکوه ایرانی من» خبر داد.

- کرج- مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز از برگزاری پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور 1401 با موضوع خانواده شاد و باشکوه ایرانی من خبر داد.

ابراهیم نوروزی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری پنجمین دو سالانه سراسری عکس نور 1401 با موضوع خانواده شاد و باشکوه ایرانی من خبر داد و مطرح کرد: این مسابقه ملی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می شود.

وی خانواده شاد و با شکوه ایرانی من، خانواده من در یک قاب، خانواده من در لباس محلی، خانواده من، پای سفره ایرانی، مراسم سوگواری، جشن و شادمانی، اوقات فراغت، سفر، زیارت و گردشگری، خانواده من از تولد تا مرگ، تکریم و دست بوسی والدین و خانواده و سرمایه های زندگی من را موضوعات این مسابقه عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اینکه این مسابقه در بخش های ویژه (پروژه محور)، آزاد (رقابتی) و مردمی (پویش خانواده باشکوه ایرانی) برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این رقابت تا 30 دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این دوسالانه به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خردمند جنوبی، کوچه سمندریان، شماره 5، طبقه اول، کدپستی 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور در البرز برگزار می شود

پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور در البرز برگزار می شود