مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:102023-01-14سياسي

40درصد پرونده های شورای حل اختلاف دامغان به سازش منجر می شود


دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: 40 درصد پرونده ها از دادسرا به شوراهای حل اختلاف این شهرستان به سازش منجر می شود.

- مهدی کلامی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب دامغان با بیان اینکه 30 تا 40 درصد پرونده های وارده به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان به صلح و سازش تبدیل می شود، تاکید کرد: ماهانه و به طور میانگین تعداد 70 فقره پرونده وارد شعبات دادسرای عمومی و انقلاب دامغان می شود که توسط قضات مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: پرونده های وارده به دادسرای عمومی و انقلاب دامغان به شعبه ششم شورای حل اختلاف که تنها شعبه رسیدگی به شکایات کیفری است ارجاع می شود به طور میانگین 40 درصد از پرونده ها به صلح و سازش تبدیل می شود.

دادستان دامغان ادامه داد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته در بحث ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی در شهرستان دامغان رتبه نخست را در سطح استان سمنان کسب کرد که نشان از توجه به اصلاح ذات البین در سطح جامعه دارد که عملکرد شوراهای حل اختلاف شهرستان قابل تقدیر است.

کلامی مقدم با اشاره به اینکه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان چهار شعبه دادیاری، یک شعبه بازپرسی و یک شعبه اجرای احکام کیفری وجود دارد افزود: بالاترین ورودی پرونده های وارده به دادسرای عمومی و انقلاب دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40درصد پرونده های شورای حل اختلاف دامغان به سازش منجر می شود

40درصد پرونده های شورای حل اختلاف دامغان به سازش منجر می شود