مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:202023-01-14سياسي

ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در البرز آغاز به کار کرد


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی استان البرز از آغاز به کار ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در این استان خبر داد.

- فرهاد منظوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این ستاد با هدف بزرگداشت هفته تربیت اسلامی، افزایش انگیزه، شور، نشاط و رضایت شغلی مربیان امور تربیتی و معاونان پرورشی و جریان سازی فرهنگی تربیتی در حوزه امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان تشکیل شده است.

وی از معرفی و ترویج شیوه های نوین مدیریت و برنامه ریزی امور فرهنگی - تربیتی در مدارس، ترسیم و معرفی جایگاه و خدمات امور تربیتی در جامعه را از دیگر اهداف تشکیل این ستاد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی - اجرایی و برگزاری مستمر جلسات در استان و مناطق، تبیین موضوع در شورای آموزش و پرورش استان، انجام تبلیغات و اطلاع رسانی فراگیر کیفی و تأثیر گذار در سطح مدارس و مناطق، شناسایی مربیان و معاونان پرورشی نویسنده، پژوهشگر، شاعر، فعال و خلاق و تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی در استان، مناطق و نواحی را از جمله وظایف این ستاد ذکر کرد.

منظوری ادامه داد: تجلیل تز پیشکسوتان متعهد امور تربیتی، تقدیر ازمربیان و معاونان پرورشی فعال و برگزیده، تجلیل از مربیان آزاده، جانباز و خانواده شهدای امور تربیتی، تقدیر از مدیران و معلمان فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در البرز آغاز به کار کرد

ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در البرز آغاز به کار کرد