مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:052023-01-14سياسي

آزادی 23 زندانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)


به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر 23 زندانی استان زنجان به بهره گیری از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان  زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به  دستور ریاست قوه قضاییه در روز  19 دی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه  مبنی بر بررسی مجدد و پالایش پرونده های زندانیان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر تعداد 23 نفر از واجدین شرایط با بهره مندی از ارفاقات قانونی آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از اهم برنامه هایی است که در دادگستری استان به آن پرداخته می شود.

وی افزود : استفاده از ظرفیت های ارفاقی قانونی و مجازات های جایگزین حبس گامی مؤثر در کاهش جمعیت کیفری زندان ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد و لازم است رؤسا، دادستان ها و قضات استان در بهره گیری از این ظرفیت ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

صادقی نیارکی تصریح کرد:  رویکرد سازشی در پروندها در استان زنجان  با شتاب و روند صعودی دارد  و جا دارد  در پایان از تلاش های  مجدانه و ارزشمند  ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 23 زندانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

آزادی 23 زندانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)