مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:352023-01-14اقتصادي

برف روبی بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل با تلاش راهداران برف روبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی ظهر شنبه در بازدید از محور اردبیل به آستارا با تشریح اقدامات انجام شده در قالب راهداری زمستانی در استان اردبیل اظهار کرد: بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل با تلاش راهداران برف روبی شد.

وی با بیان اینکه هم مدت زمان سرما و هم شدت آن در مقایسه با سایر مناطق کشور طولانی تر است، گفت: برای ارائه خدمات راهداری زمستانی از مهرماه امسال برنامه ریزی و مقدمات کار از جمله تأمین ماشین آلات راهداری، شن و ماسه و نمک فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به وضعیت تردد در جاده ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان اردبیل و گزارش های راهداران، همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

وثوقی با بیان اینکه جاده خلخال - پونل به دلیل بارش برف و نبود ایمنی، تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، آسمان صاف و نیمه ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در اردبیل

برف روبی بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در اردبیل