مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:262023-01-14اجتماعي

آموزش و پرورش استان زنجان بیشترین ساختمان های مازاد را دارد


آموزش و پرورش استان بیشترین ساختمان های مازاد را دارد و مدیران باید جرات مولدسازی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی، ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان به اهمیت سرانه فضاها و امکانات آموزشی اشاره و اظهار کرد: در بحث تعمیر و تجهیز مدارس به آموزش و پرورش کمک خواهیم کرد تا در حد توان نونوار شوند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بیشترین ساختمان های مازاد را دارد، ابراز کرد: مدیران باید جرات مولدسازی داشته باشند و به جای اجاره املاک مازاد باید به شکل عمیق تری به سرمایه گذاری و مولدسازی فکر کنند.

استاندار زنجان در مورد فرسوده بودن برخی فضاهای آموزشی از جمله هنرستان زنجان بیان کرد: این هنرستان از پله تا تخته سیاه دارای مشکلات جدی است و با دیدن این صحنه ها باید به غیرتمان بربخورد و در خصوص رفع این مسائل دغدغه داشته باشیم.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای عنوان کرد: می توان از این محل، اعتبارات و کمک هایی را برای احداث و نوسازی مدارس درنظر گرفت تا کمبود فضاهای آموزشی جبران شود.

نباید اجازه دهیم درک و سواد را از نسل جدید بگیرند افشارچی به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در وهله نخست، مهندسی این مسئله را تحسین کردند و در مقابل تذکر دادند که مسئله تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش استان زنجان بیشترین ساختمان های مازاد را دارد

آموزش و پرورش استان زنجان بیشترین ساختمان های مازاد را دارد