مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:152023-01-14اجتماعي

شهروندان مشکل یخ زدگی و ترکیدگی لوله آب را با شماره 122 گزارش کنند


یکی از مشکلاتی که این روزها مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آن را تجربه می کنند، یخ زدگی کنتور آب و ترکیدگی لوله های آب در منازل مسکونی است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یکی از مشکلاتی که این روزها مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آن را تجربه می کنند، یخ زدگی کنتور آب و ترکیدگی لوله های آب در منازل مسکونی است، مردم مشکلات خود در این خصوص را با شماره 122 گزارش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری یکی از استان های سردسیر در کشور محسوب می شود که دمای هوا در تمامی مناطق استان زیر صفر درجه گزارش شده است در برخی مناطق استان نیز مانند شهرستان بن، کوهرنگ، بلداجی و .

دمای زیر 20 درجه سانتی گراد را تجربه کرده اند.

یکی از مشکلاتی که این روزها مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آن را تجربه می کنند، یخ زدگی کنتور آب و ترکیدگی لوله های آب در منازل مسکونی است که می طلبد شهروندان نکات ایمنی را در گرم نگه داشتن لوله و کنتور آب رعایت کنند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات احتمالی برای شهروندان در خصوص قطعی آب ناشی از یخ زدگی کنتور و لوله آب در پی برودت هوا، گفت: شهروندان کنتورهای آب را پوشانده و مشکل ترکیدگی و قطعی آب را به شماره 122 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مشکل یخ زدگی و ترکیدگی لوله آب را با شماره 122 گزارش کنند

شهروندان مشکل یخ زدگی و ترکیدگی لوله آب را با شماره 122 گزارش کنند