مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:502023-01-14اجتماعي

نجات 3 موتورسوار مفقود شده در ارتفاعات شهر قزوین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سه موتورسوار قزوینی که در ارتفاعات شمال شهر قزوین، مفقودشده بودند، پس از چهار ساعت جستجو توسط نیروهای امدادی هلال احمر قزوین نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین خویینی اظهار کرد: گزارش مفقود شدن سه موتورسوار در ارتفاعات شمال قزوین حوالی قله شجاع الدین در ساعت 17:55 روز جمعه 23 دی ماه 1401، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: با توجه به تاریکی و برودت هوا، بلافاصله، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین به محل اعلام شده اعزام و عملیات جستجو آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اضافه کرد: این موتورسواران به دلیل گم کردن مسیر خود و گیر افتادن در گل ولای در کوهستان از طریق سامانه ندای امداد 112 هلال احمر درخواست کمک داشتند، که اپراتورهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین با شناسایی مختصات جغرافیایی و راهنمایی مفقودین بلافاصله تیم جستجو و نجات را به منطقه اعزام کردند.

خویینی ادامه داد: نجاتگران پس از چهار ساعت پیمایش و جستجو این سه موتورسوار را پیدا و به منطقه امن انتقال دادند.

این مقام مسئول در پایان گفت: شهروندان توجه داشته باشند؛ با توجه به شرایط آب وهوا هنگام حضور در مناطق کوهستانی حتماً از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 موتورسوار مفقود شده در ارتفاعات شهر قزوین

نجات 3 موتورسوار مفقود شده در ارتفاعات شهر قزوین