مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:152023-01-14سياسي

جمع آوری البسه گرم در پویش «گرمای مهربانی، در سوز سرما»


شهردار منطقه 9 تهران از برگزاری پویش «گرمای مهربانی در سوز سرما» با هدف جمع آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای افراد کم برخوردار، همزمان با آغاز فصل زمستان و برودت هوا خبر داد.

- شهردار منطقه 9 تهران از برگزاری پویش گرمای مهربانی در سوز سرما با هدف جمع آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای افراد کم برخوردار، همزمان با آغاز فصل زمستان و برودت هوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: طرح جمع آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای کمک به محرومان در قالب پویش گرمای مهربانی، در سوز سرما ، به همت اداره امور آسیب های اجتماعی منطقه و با مشارکت مؤسسه پیام صلح رهایی انجام شد.

شهردار منطقه 9 تهران ضمن قدردانی از خیرین، مؤسسات و نهادهای مشارکت کننده، هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و تقویت احساس مسئولیت اجتماعی شهروندان و جلب مشارکت آنان در فعالیت های خیرخواهانه دانست.

وی عنوان کرد: این پویش با مدیریت در دو مرحله (فراخوان و جمع آوری) و (تفکیک و دسته بندی و توزیع) برنامه ریزی و اجرایی شد.

مرتضوی اظهار کرد: بعد از گذشت 10 روز از اجرای این طرح تعداد قابل توجهی لباس گرم، کیف و کفش، پتو و سایر اقلام زمستانی جمع آوری شده و در مرحله دوم این پویش، توزیع به خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار منطقه 9 در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری البسه گرم در پویش «گرمای مهربانی، در سوز سرما»

جمع آوری البسه گرم در پویش «گرمای مهربانی، در سوز سرما»