مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:102023-01-14فرهنگي

مدیر رادیو ایران: سلیقه مخاطب، محور تولید مستند های رادیویی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «محمدجعفر محمدزاده» مدیر شبکه رادیویی ایران در رابطه با دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دومین دوره از این رویداد گفت: - دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد های حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدجعفر محمدزاده مدیر شبکه رادیویی ایران در رابطه با دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دومین دوره از این رویداد گفت: برگزاری جشنواره مستند رادیویی اتفاق بسیار مفیدی است که برای مرتبه دوم از طرف معاونت صدا برگزار می شود.

این گردهمایی از آن جهت حائز اهمیت می باشد که به طور کلی تولید مستند های رادیویی کاری بسیار سخت و دشواری است و مخاطب هم به صورت حرفه ای این قبیل تولیدات را پیگیری می کند، اما علیرغم این موضوع، جشنواره مستند رادیویی پژواک فرصت مغتنمی است که مخاطبان و برنامه سازان بیش از هر زمان دیگری به آن توجه کنند.

ارجاعات واضح محتوا در ارائه برنامه های مستندمحور وی افزود: از مزایای مهم برنامه های مستندمحور آن است که در تولید آن صحبت اضافه وجود ندارد و اصل محتوا با ارجاعات واضح ارائه می شود؛ یعنی وقتی محتوایی تولید می شود صدا و تصویر یا هرکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر رادیو ایران: سلیقه مخاطب، محور تولید مستند های رادیویی است

مدیر رادیو ایران: سلیقه مخاطب، محور تولید مستند های رادیویی است