مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:502023-01-14اقتصادي

1300 روستایی «معمولان» چشم انتظار تامین گاز


هزار و 300 نفر از جمعیت روستاهای «معمولان» علیرغم انجام لوله کشی گاز، همچنان از نعمت گاز بهره مند نیستند و مسئولان وعده یک ماه را برای گاز رسانی به روستاها را می دهند.

- خرم آباد- هزار و 300 نفر از جمعیت روستاهای معمولان علیرغم انجام لوله کشی گاز، همچنان از نعمت گاز بهره مند نیستند و مسئولان وعده یک ماه را برای گاز رسانی به روستاها را می دهند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: روستاهای برگلان سوخته ، زورانتل کرموند ، زورانتل زیودار ، کِلک و… با جمعیت بیش از هزار و 300 نفر علیرغم اجرای لوله کشی گاز، هنوز از نعمت گاز بهره مند نیستند، مطالبه اهالی این روستاها تسریع در تأمین گاز منازل آنها با توجه به قرار گیری در فصل سرما است.

2 سال است منتظر تأمین گاز هستیم یکی از اهالی این روستاها با بیان اینکه ما همه کارها و اقدامات را در رابطه با لوله کشی گاز در روستا انجام داده ایم، اظهار داشت: اما دو سال هست که منتظر گاز هستیم.

وی با اشاره به اینکه الان هم زمستان و فصل سرما است، عنوان کرد: سوخت نفت هم برای اهالی روستا کم است و فرزندان ما در این فصل از سال هر روز بیمار هستند.

یکی دیگر از اهالی این منطقه با اشاره به اینکه یک سال است که کار لوله کشی گاز را انجام داده ایم اما هنوز روستای ما از نعمت گاز بهره مند نشده است، اظهار داشت: هنوز علمک گاز را برای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 روستایی «معمولان» چشم انتظار تامین گاز

1300 روستایی «معمولان» چشم انتظار تامین گاز