مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:302023-01-14اقتصادي

گران فروشی 20درصدی لوازم خانگی کلید خورد


گزارش میدانی از بازار لوازم خانگی امین حضور تهران از کم فروشی و گرانفروشی 10 تا 20 درصدی برندهای بزرگ مثل اسنوا، پاکشوما، سام، جی پلاس، مکسیدر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، همه ساله با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال بازار کالاهای مصرفی از جمله لوازم خانگی با رونق روبرو می شود اما در دو سال اخیر تشدید رکود باعث شده تا رونقی در بازار شب عید این کالاها وجود نداشته باشد.

قبلاً فروشندگان و تولیدکنندگان برای فروش بیشتر تخفیف های مختلفی را به مشتریان اعلام می کردند تا ضمن فروش بیشتر مردم نیز بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را در شب عید تهیه کنند.

 اما امسال بازار خرید و فروش لوازم خانگی دچار رکود قابل توجهی است و کمتر خریداری در بازار دیده می شود و عمده مغازه ها سوت و کور منتظر خریدار هستند.

در این شرایط تولیدکنندگان به بهانه افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دستمزد نسبت به افزایش قیمت محصولات خود آن هم بدون مجوز اقدام کرده اند جالب اینجاست افزایش قیمت ها در شرایطی به وجود آمده که مردم پیش از این نیز توان خرید لوازم خانگی را نداشتند و با این اوضاع رکود بازار بیشتر خواهد شد.

 برای بررسی آخرین وضعیت افزایش غیرقانونی قیمت ها و وضعیت بازار با تعدادی از فروشندگان لوازم خانگی در بازار امین حضور تهران گفتگو کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی 20درصدی لوازم خانگی کلید خورد

گران فروشی 20درصدی لوازم خانگی کلید خورد