مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:302023-01-14سياسي

تکیه امیرچقماق تجلی گاه پیوند عمیق ملت و دولت شد


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد با صدور پیام مشترکی ضمن قدردانی از مردم یزد به خاطر استقبال به یادماندنی از رییس جمهور، تکیه امیرچقماق یزد را تجلی گاه پیوند ملت و دولت دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری و مهران فاطمی با صدور پیام مشترکی از مردم وفادار یزد و خاتم به خاطر حضور در مراسم استقبال از رییس جمهور، قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: حضور پرشور و گسترده مردم شریف و انقلابی استان یزد در مراسم استقبال به یادماندنی از رییس جمهور و دیدار عمومی با آیت الله سید ابراهیم رییسی، حقیقتاً سرمای زمستان یزد را به بهار بصیرت، مبدل و حلاوت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) را به کام ملت بزرگ ایران اسلامی دوچندان کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تکیه تاریخی امیرچقماق یزد و شهرستان مهرپرور خاتم، تجلی گاه پیوند عمیق، ناگسستنی و دشمن شکن ملت و دولت بود؛ دولتی که خود را خادم و نوکر ملت می داند و ملتی که همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی، استوار و منسجم ایستاده است.

مرحبا به این همه بصیرت، فهم بالای سیاسی و حق شناسی! این پیام می افزاید: بی شک و شبهه، این حرکت های عظیم و ستودنی مردم شریف و همیشه در صحنه استان یزد، خاکی بر صورت بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب بود که مزورانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه امیرچقماق تجلی گاه پیوند عمیق ملت و دولت شد

تکیه امیرچقماق تجلی گاه پیوند عمیق ملت و دولت شد