مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:052023-01-14اقتصادي

قزوین رکورددار مصرف گاز خانگی / افت فشار نداریم


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین در بخش خانگی رکورددار مصرف گاز خانگی است، گفت: خوشبختانه شاهد افت فشار گاز در استان قزوین نیستیم.

- علی حجتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصرف گاز در استان قزوین در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: با روند کاهشی دما و ادامه سرما که در همه کشور مشاهده می شود، مصرف گاز همچنان صعودی است.

وی افزود: برای این کار باید تمهیداتی داشته و کارهایی برای کاهش و رعایت الگوی مصرف در استان قزوین انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه برای کاهش مصرف گاز محدودیت هایی برای بخش صنعتی ایجاد شده است، ادامه داد: متأسفانه مصرف گاز در بخش خانگی رو به بالا است.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی نیاز است تمهیداتی برای کاهش و رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی از سوی مردم اندیشیده شود تا زمان باقی مانده برای سرما را به سلامت و بدون مشکل پیش ببریم.

حجتی پور با بیان اینکه دیروز جمعه شهروندان قزوینی بیش از 12 میلیون و 800 متر مکعب گاز استفاده کردند، عنوان کرد: این رقم از میانگین کشوری یک میلیون متر مکعب بالاتر است و باید کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در بخش صنعتی با محدودیت های ایجاد شده شاهد کاهش مصرف هستیم تصریح کرد: در بخش خانگی رکورددار مصرف هستیم و باید این روند اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین رکورددار مصرف گاز خانگی / افت فشار نداریم

قزوین رکورددار مصرف گاز خانگی / افت فشار نداریم