مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:002023-01-14سياسي

طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی اسدآباد به مناسبت روز زن


مدیر کتابخانه های عمومی اسدآباد از طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی شهید رجایی این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر کتابخانه های عمومی اسدآباد از طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی شهید رجایی این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.

مهدی مرادیان تمجید در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام رایگان به پورتال کتابخانه عمومی شهید رجایی به آدرس 129039.

samanpl.

ir مراجعه و پس از دریافت کد تخفیف آن را به کتابخانه تحویل داده و یا در تاریخ 24 آبان ماه به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت احداث کتابخانه در شهرک سیداحمد گفت: با توجه به جمعیت 15 هزار نفری شهرک سیداحمد احداث یک باب کتابخانه در این شهرک جزء برنامه های این نهاد بوده که درخواست آن را به راه و شهرسازی ارائه داده ایم تا در طرح تفصیلی شهر دیده شود.

مرادیان تمجید همچنین با اشاره به شش باب کتابخانه عمومی در سطح شهرستان تصریح کرد: از این تعداد سه باب کتابخانه در شهر اسدآباد، پالیز و آجین شهری و سه باب کتابخانه در روستاهای چنار علیا، سفلی و قاسم آباد لک لک کتابخانه روستایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی اسدآباد به مناسبت روز زن

طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی اسدآباد به مناسبت روز زن