مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:502023-01-14اجتماعي

گسترش زیرساخت های شهری برای بانوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مریم اردبیلی گفت:بعد از پشت سر گذاشتن پاندمی کرونا، ما توانستیم با همکاری شهرداری مناطق، شهربانو ها را که بخاطر استهلاک ناشی از عدم کاربری و یا کاربری های مشکل داری که پیش آمده بود صدمه دیده بودند، - مشاور امور زنان شهرداری تهران، طی نشستی به توضیح زیرساخت های مخصوص بانوان در شهر تهران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مریم اردبیلی گفت:بعد از پشت سر گذاشتن پاندمی کرونا، ما توانستیم با همکاری شهرداری مناطق، شهربانو ها را که بخاطر استهلاک ناشی از عدم کاربری و یا کاربری های مشکل داری که پیش آمده بود صدمه دیده بودند، بهینه کنیم.

وی ادامه داد:این باعث شد خیلی از شهربانو ها به دایره استفاده بازگردد.

او گفت:در منطقه 12 یک شهربانوی بسیار مجهز داریم که متاسفانه چند سال بخاطر یک سری مشکلات تاسیساتی و پست برق از آن استفاده نمی شد.

با عزم جدی منطقه و تخصیص بودجه، این شهربانو در دهه فجر یا هفته زن بازگشایی خواهد شد.

اردبیلی افزود:از 21 شهربانوی شهر تهران تقریبا برای همه بودجه ی اورهال (تعمیرات اساسی) و تاسیسات گرفته ایم و عمده آن ها فعال شدند.

وی افزود:عدد استفاده کنندگان در طول شش ماهه اول امسال و پاییز امسال، نسبت به سال گذشته و سال قبل از آن رشد چند ده برابری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش زیرساخت های شهری برای بانوان

گسترش زیرساخت های شهری برای بانوان