مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:402023-01-14سياسي

یک استقبال گرم و چند پیام مهم


مهم ترین پیامی را که استقبال مردم بیرجند و یزد از رییس جمهور داشت، باید «امید» ملی به دولت و توانایی حل مشکلات عدیده کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز نوشت: سردترین روزهای زمستان امسال مصادف با یکی از گرم ترین استقبال های مردمی از رییس جمهور کشورمان شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی که نزدیک یک ماه پیش با سفر به استان خراسان جنوبی، دومین دور سفرهای استانی دولت سیزدهم را با یک استقبال مردمی معنادار آغاز کرده بود، این بار در اجتماع پرشور مردم یزد و میدان امیرچخماق حاضر شد.

تراکم جمعیت به رغم برودت هوا از یک سو و گستردگی استقبال در شرایطی که کشور در 4 ماه گذشته با یکی از پیچیده ترین فتنه های سیاسی - اجتماعی روبه رو بوده است، نشان از یک پیوند مستحکم میان دولت و ملت داشت.

در ماه های گذشته ضدانقلاب خارج نشینی که رویای جنگ داخلی و براندازی را در سر داشت، به بهانه های مختلف از سقوط پایگاه حامیان دولت گفته بود و اصلاح طلبان داخل نشین نیز که با کارنامه ننگین حسن روحانی تمام سرمایه سیاسی خود را تا اطلاع ثانوی بر باد رفته می دیدند، دائما با تکرار این گزاره در تلاش بودند وجهه سیاسی خود را ترمیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استقبال گرم و چند پیام مهم

یک استقبال گرم و چند پیام مهم